דף הבית » טיפים לשיווק דיגיטלי » איך בונים אתר שיווק שותפים? כל מה שחשוב לדעת

איך בונים אתר שיווק שותפים? כל מה שחשוב לדעת

איך בונים אתר שיווק שותפים כל מה שחשוב לדעת

כאשר אתה משתמש בקישורי השותפים שלך כדי לקדם מוצר או שירות של מישהו אחר, אתה יכול להרוויח כסף מהמכירה. זוהי הגישה הפשוטה ביותר להשיק חברת אינטרנט ולייצר הכנסה.

אתה השותף. לאחר בניית אתר שיווק שותפים, תשווק את המוצר או השירות באמצעות מגוון ערוצים, כולל האתר, הבלוג, ערוץ היוטיוב, פלטפורמות המדיה החברתית, רשימת הדוא”ל וכל מקום אחר שתוכלו לחשוב עליו.

השיטה הפחות אידיאלית היא להפציץ אתרי מדיה חברתית, קבוצות ופורומים בקישורי השותפים שלך.

זה עשוי להיות יתרון במובנים רבים להחזיק אתר אינטרנט ייחודי עבור מסע הפרסום שלך לשיווק שותפים. היתרון הראשון הוא שהוא קובע מיקום מרכזי שאליו יכולים השותפים שלך להגיע כדי לקבל את הקישורים, הבאנרים, התמונות והמשאבים האחרים שהם עשויים לדרוש כדי לקדם את הפריטים שלך.

ייתכן גם שתצטרך לשלם סכום זעיר כדי לקבל את היתרונות הללו. וורדפרס היא פלטפורמה חסכונית המציעה גמישות ופונקציונליות חיונית באמצעות תוספים להפעלת אתר תוכנית שותפים.

1. כפי שאתם אולי כבר יודעים, מערכת ניהול תוכן (CMS) או בונה אתרים הם הפריט הראשון שתצטרכו כדי להקים אתר חדש. וורדפרס באירוח עצמי מציעה מספר יתרונות בכל הנוגע לבניית מרכז מקוון עבור רשת השותפים שלך.

2. לאחר ההחלטה על פלטפורמה, עליך לעצב ולשלב אלמנטים חשובים באתר השותפים שלך. בחירת ערכת נושא והתקנת תוספים חיוניים נדרשים למשתמשי וורדפרס.

3. לאחר שבחרת מומחיות, עליך לבדוק את רשתות השותפים הזמינות. כעת תוכל להעמיק בפרטים הספציפיים של שיווק שותפים בשלב זה.

4. תוכניות שיווק שותפים מסתמכות במידה רבה על קישורים. לאתר החדש שלך יש תפקיד מכריע בשיתוף שלך עם השותפים שלך. קל יותר להחזיק בתוסף שיכול לעשות זאת עבורך, אולם אתה תמיד יכול ליצור חיבורים באופן ידני.

5. הפעלת תוכנית שותפים היא עבודה מתמשכת. לאחר הקמת האתר שלך, עליך לבדוק אותו באופן שוטף כדי לעקוב אחר שיעורי הקליקים, המכירות והעמלות של השותפים שלך.

בונה אתרים לשיווק שותפים

אחד ממגזרי האינטרנט הרווחיים ביותר הוא שיווק שותפים. אנשים שיש להם את הכלים והיכולות הדרושים עשויים לייצר הכנסות חודשיות מדהימות פשוט על ידי שיתוף קישורי שותפים. זוהי שיטה נפלאה להתחיל להרוויח כסף באופן פסיבי מהבית. אבל כדי לעשות זאת, אתה צריך אתר אינטרנט, וזה המקום שבו בונה אתרים שותפים עשוי להיות שימושי.

אלמנטור ו- WordPress

אתה חייב כבר להיות אתר וורדפרס כדי להשתמש באלמנטור. לא ניתן להשתמש בו כדי ליצור אתרים בעצמו. אבל מכיוון ש-WordPress היא פלטפורמה פופולרית לשיווק שותפים, כל הצרות משתלמות. לאף בונה אתרים אין כל כך הרבה תכונות ותוספים כמו וורדפרס, והוא גם לא מספק גמישות עיצובית.

הרבגוניות העיצובית של Wix Wix הופכת אותה לאחד מבוני האתרים המובילים. בשל שפע אפשרויות השיווק והקידום המוצעות, אני גם מאמין שזה אחד מבוני האתרים הטובים ביותר עבור אתרי שיווק שותפים.

זירו

מכיוון שהוא זול, Zyro עושה בונה אתרים נהדר עבור אתרי שיווק שותפים. מכיוון שרוב משווקי השותפים בונים אתרים רבים, בחירה חסכונית תהיה נוחה יותר עבור הארנק שלך. במקביל, אתה חוסך כסף מכיוון ש-Zyro מציעה יכולות קידום אתרים ושיווק חזקות בנוסף לפלטפורמת בלוגים.

איזה סוג אתר אני צריך לשיווק שותפים

בחירת מומחיות צריכה להיות הצעד הראשון שלך.

עליך לבחור מה תקדם כשותף, למשל, אם החלטת שאתה רוצה להיות משווק שותפים. ישנן מספר אפשרויות. ניתן לפרסם מוסדות פיננסיים, בתי קזינו, חנויות מקוונות, מוסדות חינוך ועוד.

נניח שהחלטת שפיננסים הוא תחום ההתמחות שלך. ניתן לכסות כסף אישי, השקעות, בנקאות, נושאים כלכליים ונושאים אחרים. החדשות הטובות הן שכדאי תמיד לבחור בהתמחות שיש לה מגוון רחב של תעשיות כדי שתוכל להרחיב אותה.

בדומה לאופן שבו אתה יכול לקנות בגדים ולהרחיב את האפשרויות שלך לכלול ז’קטים, נעליים ופריטים אחרים.

אם האתר שלך כבר מותאם היטב ואתה מקדיש 80% מזמנך לקידום אתרים מחוץ לאתר, אתה תגדיל במהירות את התנועה.

כיצד ליצור אתר שותפים של אמזון בחינם

אתה יכול ליצור אתר שותפים של אמזון בחינם בכמה דרכים שונות:

1. צור אתר באמצעות בונה אתרים חינמי. ישנם מספר רב של בוני אתרים נגישים בחינם. Wix, Weebly ו-Site123 הם כמה חלופות אהודות. פלטפורמות אלו מציעות תבניות וכלים המקלים על בניית אתר אינטרנט שנראה מקצועי ללא כל ידע בקידוד.

2. השתמש במערכת ניהול תוכן חינמית (CMS) כדי לבנות את האתר שלך. מערכת CMS כמו וורדפרס מאפשרת לך להשתמש בתבניות ותוספים מוכנים מראש כדי לבנות את האתר שלך. חברת אחסון המציעה התקנת וורדפרס בלחיצה אחת עשויה לשמש ליצירת אתר וורדפרס בחינם.

3. השתמש בפלטפורמת בלוגים חינמית: אתה יכול להשתמש בפלטפורמת בלוגים חינמית כמו Blogger או Tumblr אם אתה מעדיף ליצור בלוגים על פני אתרים מסורתיים. אתה יכול לבנות בלוג בפלטפורמות אלה ולכלול קישורי שותפים של אמזון בערכים שלך.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן