דף הבית » טיפים לשיווק דיגיטלי » איך לעשות שיווק שותפים באמזון: המדריך המלא

איך לעשות שיווק שותפים באמזון: המדריך המלא

איך לעשות שיווק שותפים באמזון

אמזון היא קמעונאית מקוונת ענקית שקיימת כבר למעלה משני עשורים. הוא מוכר הכל, מספרים, בגדים ועד מוצרי אלקטרוניקה. אמזון הצליחה לספק חנות one stop shop ללקוחותיה והיא ממשיכה לצמוח עם כל יום שעובר.

שיווק שותפים באמזון הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח כסף באינטרנט. זוהי טכניקת שיווק דיגיטלית שבה אתה מרוויח עמלות כאשר אתה מפנה אנשים לאמזון והם קונים מוצרים דרך הקישור שלך.

שיווק שותפים באמזון הוא דרך פופולרית לייצר רווחים מהבלוג או האתר שלך על ידי קידום מוצרים באמזון והרווחת עמלות על המכירות שאתה מבצע. תהליך קידום המוצרים באמזון אינו קשה ואף ניתן לעשות זאת ללא כל ניסיון קודם בשיווק שותפים או בשיווק דיגיטלי.

שיווק שותפים באמזון יכול להתבצע בדרכים שונות, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות אתר אינטרנט הכולל את קוד השותפים שלך עליו. האתר הטוב ביותר למטרה זו הוא Amazon Associates, שבו אתה יכול להשתמש כדי ליצור חשבון ולהתחיל להרוויח עמלות.

לאחר שיצרת את החשבון שלך ב-Amazon Associates, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוסיף קישור למוצר מכל אתר שמוכר מוצרים או שירותים הקשורים לתוכן האתר שלך. לאחר מכן השתמש בקוד המעקב של Amazon Associates על מנת להרוויח כסף כאשר מישהו לוחץ עליו וקונה את המוצר דרך הקישור שלך.

להלן השלבים שעליך לנקוט לפני שמתחילים בתהליך של שיווק שותפים באמזון.

עבור למרכז Amazon Associates ולחץ על כפתור הירשם.

מלא את הפרטים שלך.

הוסף את האתר, האפליקציה לנייד או ערוץ YouTube שלך.

הגדר את הפרופיל שלך.

הסבר כיצד אתה מוביל תנועה לאתר או לאפליקציה שלך.

הוסף את פרטי המס והתשלום שלך.

השתמש באפליקציית Amazon Associate Connector.

כמה מרוויחות שותפי אמזון?

אמזון היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר בעולם. שותפים של אמזון מייצרים הכנסות על ידי הפניית מוצרים ללקוחות אמזון ומכירת מוצרים משלהם באמזון. ישנן שתי דרכים להרוויח כסף דרך אמזון:

  1. מכירת מוצרים באתר,
  2. קבלת עמלה על הפניית לקוחות חדשים לאמזון שקונים מוצר תוך 30 יום מההרשמה לחשבון שותפים.

שותפים של אמזון מרוויחים הרבה כסף מתוכנית שיווק השותפים שלהם. הסיבה העיקרית לכך היא שתוכנית שיווק השותפים של אמזון היא רווחית ביותר.

הרווחים מחושבים כאחוז מהסכום שהוצא על ידי הלקוח ומשתנים בהתאם לקטגוריית המוצר ורמת העמלה. רווחים מתקבלים בדרך כלל באמצעות מזהה מעקב, שיכול להינתן על ידי המוציא לאור או על ידי אמזון עצמה.

שותפים של אמזון יכולים גם להרוויח עמלה על ידי מכירת מוצרים באתרים אחרים כמו Walmart או eBay, והם יכולים לקבל עמלות מחברות שמפנות את לקוחותיהם לאתרים אלה.

שותפים של אמזון יכולים להרוויח עד $55,434 לשנה. ה-1% העליון של המרוויחים מרוויח בין 111,500 ל-121,000 דולר, בעוד שה-10% הנמוכים מרוויחים בין 16,500 ל-26,000 דולר. שותפים משלמים כאשר הם מפנים לקוחות חדשים שמבצעים רכישות באמזון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן